A treia saptamana de 10in2 (post intermitent)

Da, am intrat intr-a treia saptamana. Am inceput sa postesc cu 59 de kilograme. La inaltimea mea de 148 cm sunt relativ multe. Problema principala – grasimea acumulata pe burta.
Am ajuns la 56 de kilograme azi, desi trebuie sa spun ca greutatea mea difera de aproape 1 kg seara fata de dimineata.
Cele aproape 3 kilograme poate nu inseamna mult. La nivel de silueta insa s-au petrecut lucruri mari:
– mi-a scazut burta aproape de tot. Ceea ce a mai ramas este moale nu dura ca cea de dinainte.
– imi vad picioarele si mainile mai subtiri, la fel si fata.
– pantalonii imi sunt largi!
– bluzele nu mai imi stau intinse la nivelul burtii

Am foarte multa energie! De fapt am reinceput sa sar pe trambulina cate 5 minute de 2-3 ori pe zi. Mai mult decat nimic, of course.

Nu ma pot plange deloc de foame. Reusesc deja sa gatesc in ziua de post (pentru altii sau pentru a doua zi), fara probleme. In mintea mea s-a produs un click si faptul ca stiu ca pot manca ceea ce gatesc (nu azi dar maine sigur!) imi ofera un confort enorm.

Am citit in grupul de sustinere ca exista persoane care fac postul asta dupa schema: luni-miercuri-vineri, astfel incat la sfarsit de saptamana sa poata participa la mesele de familie.

Senzatia generala este una de bine si de confort. Imi iau inspiratia si puterea din grupul de sustinere de pe Facebook si merg mai departe.

Asa aratam la fata pe data de 22.10.2013 cand am participat la o petrecere. (Poze cu burta nu pot pune 🙂 ) O sa revin pe data de 22 noiembrie cu o poza actuala.

22.10.2013

6 gânduri despre ”A treia saptamana de 10in2 (post intermitent)

  1. greenzonelife zice:

    Bravo! Si eu am inceput de ieri cu 0, n-a fost chiar asa de rau, am fost putin iritata insa nu pot spune ca mi-a fost foame, ceea ce nu se intampla in zilele can mananc, atunci parca imi e mereu foame, ciudat. Vedem cum va fi maine 🙂 O sa merg si eu pe varianta cu luni-miercuri-vineri ca duminca luam masa in afmilie si nu prea e frumos sa te uiti la altii 🙂

    Apreciază

  2. Carmen Paraschivescu zice:

    Eu tin ceva asemanator din 20 septembrie, dar ziua de „de toate” nu e chiar cu de toate, iar cea de post nu e doar cu lichide, ci cu fructe si legume crude (fara struguri si fara prune, dar pe astea pot sa le maninc in ziua de „de toate”). Aia cu „de toate” e o zi de bun simt in care ai voie orice aliment dar fara adaosuri: de uleiuri sau grasimi (nici macar ulei de masline), fara adaosuri de condimente sau zemuri (cum ar fi zeama de lamiie, usturoi, piper, ierburi etc- deci astea nu), nimic afumat, fermentat (deci nu bors, nu costite). Adica pot sa fac supa de gaina cu toata grasimea gainii, dar nu mai adaug si eu ulei. Dintre carnuri nu am voie porc si atit. In rest: orice carne, oua, paste fainoase albe, orez, cartofi, fasole, piine cu fibre, iaurt (recomandat cu cit mai multa grasime si iau Olympus cu 10% 🙂 ), telemea, cascaval, cereale (neprelucrate), gemuri fara zahar (facute in casa), orice-orice in orice combinatie. Nu mi-a venit sa cred ca voi slabi cu toate astea, dar uite ca am implinit 4 kile date jos :). Eu care la regim disociez si molecula, acum sint tare fericita ca pot sa maninc piure (cu iaurt) si carne, sau o budinca de paste cu oua si brinza. De fapt asta era ideea, sa pot reveni la o dieta normala fara sa ma ingras, dar daca a fost sa si slabesc, cu atit mai bine 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s