More is Less

Am reusit sa reduc dulapul „de vara” la o suma de haine ce  sa nu ma mai streseze la pus si luat din dulap sau la cautat si gasit. Acuma arata asa:

Pe langa asta, mai am o comoda destul de mare unde am lenjeria si tricourile. Si alea prea multe dar cu ele o sa ma confrunt mai pe seara.

Tot ieri am sortat medicamentele si am scos cele ce stateau sa expire si cele ce si-au facut deja datoria si nu mai servesc nimanui. Le-am pus intr-o punga pe care o s-o duc la farmacie, sa le distruga ei cum trebuie.

Am mai sortat dulapul cu fete de masa. Cetava stateau intr-o rana, semn ca sunt prea multe. Candva obisnuiam sa cred ca nu am destul loc. Azi stiu ca am prea multe lucruri atunci cand se intampla ca ceva sa nu aiba un loc decent.

More stuff = less space

Mai multe lucruri = mai putin spatiu

Tot ieri am reusit sa termin unele proiecte ce ma asteptau in camera de lucru printre care si un cosulet din material plastic.

Meniul de azi consta in supa de rata cu taitei de casa si papricas de carne de pui cu mamaliga pentru pranz. La cina poate macaroane cu branza proaspata facuta de mine.

Am reusit sa-mi „creez” smantana. Intr-un borcan am pus 1 cutie mica de iaurt italienesc, 1 de smantana acra austriaca, niste smantana lichida, am inchis si scuturat bine borcanul. Cand s-a mai imputinat din cauza folositului am incalzit lapte, am turnat in borcan, am scuturat bine si am lasat la temperatura camerei pana a doua zi. „Smantana” rezultata este faina ca si gust & consistenta.

Lasă un comentariu