Dulceata de flori de papadie

Da da, am facut-o si a iesit foarte faina🙂

Am procedat asa: am cules cam 400 de grame de flori de papadie si le-am spalat bine. Le-am tocat grosolan cu cutitul si le-am pus in oala sub presiune intr-un litru de apa.Le-am lasat pana a inceput sa fiarba, am oprit focul si le-am lasat pana a doua zi (adica azi) la infuzat. Dimineata le-am stors bine de tot intr-un prosop si am pus la fiert lichidul cu un kil de zahar (ce a fost cam prea mult, data viitoare pun un pic mai putin) si 2 lamai taiate felii. Dupa 2 ore (!) de fiert molcolm a inceput sa faca spuma ce am cules-o (nu stiu de ce dar asa am auzit candva c-ar trebui), apoi am bagat mixerul vertical in oala mixand bine lamaile. Am adaugat petalele de la cateva papadii… asa, pentru textura🙂 si dupa un ultim clocot am umplut borcanasele sterilizate cu marmelada mea de flori de papadie🙂

2 thoughts on “Dulceata de flori de papadie

Lasă un răspuns

