Lada … de gunoi

Acuma de cand cu sortarea diferentiata a gunoiului locul traditional „de sub chiuveta” a ramas mic. Plus ca prefer sa pastrez detergentii sub chiuveta nu gunoiul. Asa ca m-am gandit la o alta modalitate. Am cumparat o lada pe care L mi-a vopsit-o intr-un maro inchis ca sa se potriveasca mobilei de bucatarie si acolo tin: galeata „pentru gaini”, galeata pentru resturi diverse, o punga cu hartie si una cu plastic. Am acoperit lada cu o perna facuta din doua fete diverse ca s-o pot intoarce si intre ele am cusut doua straturi de vatelina. Mi-am adus aminte cum a facut bunica mea ca sa nu alunece perna de la „ladutza” si am prins-o cu doua elastice. Asa ca ladutza este si bancutza🙂

acestea fiind zise imi iau adio pentru o vreme de la cusut avand in vedere ca am ucis azi masina de cusut. Era de la o prietena buna, o masina mai veche dar cu un motor superb… asta este…

7 thoughts on “Lada … de gunoi

Lasă un răspuns

