Dovleac sau dovlecel?

Intr-un loc cu patisonul a iesit si planta cu buba, cred c-am incurcat borcanele cu rasaduri si am pus o planta de dovleac ce-am facut-o dintr-o samanta luata de la un dovleac dintr-o piata, care era asa lunguiet dar nu mai tin minte daca avea striatii pe coaja…

Ar putea fi si dovlecel dar atunci nu stiu serios cum a ajuns acolo…

Din cate am inteles de pe Internet ar fi sanse sa fie dovleac pentru ca are frunzele ´compacte, in forma de inima. Cand insa ma uit la el si-l vad asa de lucios imi vine sa-l numesc dovlecel…

Nici Nerina nu stie ce sa zica….

Voi ce parere aveti?

10 thoughts on “Dovleac sau dovlecel?

  1. Eu am avut in gradina asa un dovlecel anul trecut…am cumparat seminte de la magazin si le-am semanat a iesit ca cel din poza de pe plic, intitulat dovlecel…dar daca e miezul ca la dovlecel si gustul al fel, atunci nu mai este indoiala…

  2. este dovleac. considera-te fericita ca ti-a facut fruct. mie mi-a iesit unul printre rosii, nepus de mine, nu stiu de unde a venit. are vreo trei metri acum, face niste flori imense, dar n-a legat nici un fruct. initial am zis ca-i castravete, ca seminte de castraveti pusesem, chiar daca nu acolo. astea n-au iesit nici una, dovleacul insa da, dar degeaba.
    stiu ca am probleme cu calitatea pamantului, dar cred ca mai e ceva, ca e prea de tot ce s-a intamplat la mine in gradina. am dat si eu cu zeama de urzici mereu. am adus anul trecut pamant manos de la tara. acolo de unde am adus pamantul cresc legumele foarte fain. la mine nici in ghivece n-au crescut. e ceva.

    • cristina stii cumva si cum ii zice si cand se recolteaza? Tata mi-o zis azi ca e un dovleac ce se mananca pana e crud, ca atunci cand i se ingroasa coaja e bun de dat la animale. Noa asa ca eu l-am cules deja si l-am gatit scazut… avea carnea alba, neobisnuit pentru un dovleac nu? ma gandesc ca poate mai trebuia sa-l las. Oricum se mai formeaza cativa vad…

  3. si eu am scris un comentariu si a disparut….eu zic ca e dovlecel ptr ca am avut in gradina anul trecut si asa aratau…dar numai trebuie sa il tai si sa vezi cum e inauntru, asa iti dai seama…

  4. Pingback: Mancam dovleac | Luxul simplitatii

Lasă un răspuns

